wsparcie

Wsparcie

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego jak drogie jest utrzymanie wykwalifikowanego zespołu, zajmującego się tylko i wyłącznie obsługą wewnętrznych systemów informatycznych firmy: ile kosztują profesjonalne szkolenia pracowników, jak długo zabiera skompletowanie zespołu oraz jakie trzeba ponosić koszty tylko dlatego, że wydaje się, że alternatywa nie istnieje. W takiej sytuacji zlecenie pełnej obsługi IT zewnętrznej firmie (outsourcing) może okazać się lepszym rozwiązaniem. Dzięki temu przedsiębiorstwa nie muszą organizować własnych działów, inwestować w urządzenia i w ludzi.

Oferujemy Państwu pełną lub częściową obsługę IT. Służymy również konsultacjami eksperckimi przy wdrożeniach.

Częściowa obsługa IT kierowana jest do firm, w których jest zatrudniony informatyk, ale zakres obowiązków przerasta możliwości jednej osoby. W takiej sytuacji stajemy się wsparciem dla danego pracownika oraz całej firmy. Pełna obsługa dedykowana jest firmom, które nie posiadają swojego działu IT, a potrzebny jest im solidny partner, który zadba o infrastrukturę IT.

help-desk-small-right

faq
Czy jest możliwe odzyskanie danych z uszkodzonego dysku?
Oczywiście. Dysk należy dostarczyć do naszej siedziby. Nasi specjaliści służą pomocą także w tego typu sytuacjach kryzysowych.
Jakie są korzyści wynikające z zastosowania outsourcingu?
Do najczęstszych i najbardziej uniwersalnych korzyści ... więcej
logowanie
Do dyspozycji naszych klientów oddajemy system help desk dla wsparcia użytkowników w obsługiwanej firmie. Aplikacja wspiera proces zarządzania incydentem, co pozwala naszym specjalistom sprawnie rozwiązać zgłaszany problem. System działa w przeglądarce internetowej. Dzięki temu unikamy instalowania dodatkowych elementów na komputerach użytkowników.... więcej