Czy jest możliwe odzyskanie danych z uszkodzonego dysku?
Oczywiście. Dysk należy dostarczyć do naszej siedziby. Nasi specjaliści służą pomocą także w tego typu sytuacjach kryzysowych.
Jakie są korzyści wynikające z zastosowania outsourcingu?
Do najczęstszych i najbardziej uniwersalnych korzyści wynikających z zastosowania outsourcingu należą m.in.:
– pełna przewidywalność i redukcja kosztów;
– możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy;
– wzrost wydajności, efektywności i stabilności;
– szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudniania i szkolenia własnych pracowników
A zatem usługobiorca oszczędza pieniądze i otrzymuje profesjonalną obsługę specjalistów z zakresu IT. Dzięki temu system informatyczny w jego firmie jest zgodny z przepisami, na bieżąco aktualizowany i dostosowywany do indywidualnych potrzeb.
Jaki jest czas reakcji działu help desk na zgłoszony problem?
Dział help desk w naszej firmie jest dostępny dla klientów niemal natychmiast. Czas reakcji jest bardzo krótki, po wstępnej analizie problemu możliwa jest naprawa w ciągu 1 godziny poprzez zdalne połączenie serwisanta z komputerem. Klient jest informowany o interwencji, musi udzielić na nią zgody i może obserwować działania serwisanta. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, sugerujemy wizytę u klienta w dogodnym dla niego terminie.
Czy podpisując umowę na obsługę IT, mogę mieć bezpośredni kontakt z informatykiem?
Tak. Poczucie bezpieczeństwa klienta jest podstawą naszej działalności. W momencie podjęcia z nami współpracy, obsługiwanej firmie przypisany zostaje konkretny informatyk, z którym klient pozostaje w kontakcie, aby nie musiał dzwonić na publiczną infolinię.