help-desk

wsparcie
Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego jak drogie jest utrzymanie wykwalifikowanego zespołu, zajmującego się tylko i wyłącznie obsługą wewnętrznych systemów informatycznych firmy: ile kosztują profesjonalne szkolenia pracowników, jak długo zabiera skompletowanie zespołu oraz jakie trzeba ponosić koszty tylko dlatego, że wydaje się, że alternatywa nie istnieje. W takiej sytuacji zlecenie pełnej... więcej
faq
Czy jest możliwe odzyskanie danych z uszkodzonego dysku?
Oczywiście. Dysk należy dostarczyć do naszej siedziby. Nasi specjaliści służą pomocą także w tego typu sytuacjach kryzysowych.
Jakie są korzyści wynikające z zastosowania outsourcingu?
Do najczęstszych i najbardziej uniwersalnych korzyści ... więcej
logowanie
Do dyspozycji naszych klientów oddajemy system help desk dla wsparcia użytkowników w obsługiwanej firmie. Aplikacja wspiera proces zarządzania incydentem, co pozwala naszym specjalistom sprawnie rozwiązać zgłaszany problem. System działa w przeglądarce internetowej. Dzięki temu unikamy instalowania dodatkowych elementów na komputerach użytkowników.... więcej