SERWIS I OBSŁUGA TECHNICZNA
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA
- Optymalizacja wyborów
- Kompleksowe wsparcie i dostosowanie rozwiązań do oczekiwań
- Analiza potrzeb oraz doradztwo w zakresie doboru sprzętu

Bazując na zdobytej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, dobieramy sprzęt oraz oprogramowanie, które odpowiadają wymaganiom klienta. Przy wyborze, oprócz aspektów technicznych, kierujemy się także naszymi doświadczeniami z producentami, dodatkami do sprzętu, jakością oprogramowania, warunkami gwarancji oraz obsługą serwisową. Poza dostawą oferujemy również usługę konfiguracji i instalacji bezpośrednio u użytkownika.
POZOSTAŁE USŁUGI
SERWISU I OBSŁUGI TECHNICZNEJ

POMOC TECHNICZNA
Elastyczność oferowanej usługi pomocy technicznej pozwala dostosować naszą obsługę i wsparcie do potrzeb klienta. Może On wybrać jeden z dwóch poziomów naszego serwisu lub obsługę kompleksową obejmującą oba zakresy.

OBSŁUGA INFRASTRUKTURY
Posiadamy szeroką wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze infrastruktury sieciowej dzięki czemu możemy zapewnić naszym klientom płynność pracy, zminimalizować przestoje związane z modernizacją ich własnej infrastruktury sieciowej, a także zabezpieczyć ich działalność przed utratą wrażliwych danych.

PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE INFRASTRUKTURY
Projektujemy oraz wdrażamy infrastruktury sieciowe zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa oraz rozwiązaniami technicznymi. Modernizujemy już istniejące środowiska sieciowe zapewniając redundancję w infrastrukturze ICT zarówno na poziomie technicznym, jak i logicznym, minimalizując ryzyko, zapewniając niezawodność oraz płynność pracy naszym klientom.

CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Pomożemy Ci zabezpieczyć Twoją firmę przed zagrożeniami i atakami cybernetycznymi. Przeprowadzimy audyty bezpieczeństwa, w celu wykrycia potencjalnych luk i zagrożeń, oraz opracujemy rekomendacje i plany naprawcze, aby wzmocnić bezpieczeństwo Twojej firmy.